בר יוגורט לאירועים

בר יוגורט לאירועים – קינוחים בריאים לאירוע שלכם!

לא כל הקינוחים חייבים להיות משמינים או לא בריאים, באפשרותכם להציע לאורחים שלכם גם קינוחים בריאים יותר וקצת פחות משמינים. אחת מהאופציות השכיחות ביותר זה להוסיף בר יוגורט לאירועים, מדובר באחד מהטרנדים החמים ביותר בעולם – יוגורט דל שומן שעליו ניתן להוסיף פירות (ולעיתים אף שוקולדים). בר יוגורט יוסיף לאירוע שלכם ממדים שלא היו קיימים בו, ויאפשר לאורחים שלכם לבחור בין הקינוחים הרגילים והסטנדרטיים ובין קינוח יוגורט טעים ועשיר אשר יהפוך את חווית הקינוחים והטעמים להרבה יותר עשירה.

בר יוגורט לאירועים – מה הוא מוסיף לאירוע שלכם??

  • בר יוגורט מוסיף לאירוע שלכם טעמים וייחודיות שלא היו נמצאים בו אילולא בר זה, מדובר בטרנד מהפכני אשר סחף אחריו כמות בלתי רגילה של אירועים ואנשים אשר התמכרו לטעם.
  • בר המציע יוגורט לאורחים, יוסיף חווית הגשה מיוחדת ושונה ממה שהורגלתם עד כה. כל אורח יכול להגיע לבר ולבחור את היוגורט והטעמים המועדפים עליו.
  • בר יוגורט יתאים לכל אורח מכיוון שהוא נבנה באופן אישי על פי בחירתם של האורחים באירוע, כך שאין סיכוי שאחד האורחים לא יאהב את האופציה הזאת או לא ירצה לנסות אותה.
  • ברי יוגורט מגיעים בנוסף לברי קינוחים ולא אמורים להחליף אותם. מדובר בתוספת מיוחדת אשר תרחיב את האופציות העומדות לרשות האורחים שלכם ולא תחליף את מה שכולם אוהבים.

קייטרינג שדות – להפוך חלומות למציאות!

תמיד חלמתם על אירוע מלא בקינוחים טעימים וצבעוניים? אנו בחברת שדות נהפוך את החלומות שלכם למציאות עם מבחר עצום של ברי קינוחים המוגשים בדיוק כפי שתמיד רציתם. אנו נלמד את הרצונות שלכם ואת קהל האורחים שלכם, וביחד נבנה תוכנית שבאמצעותה נתאר את כמות ברי הקינוחים שיוקמו באירוע שלכם ואת אופן הגשת הקינוחים ותזמונם. אנו בקייטרינג שדות מביאים איתנו ניסיון של שנים רבות בתחום, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שכל מה שקשור למלאכת הגשת הקינוחים ותפעול הבר נמצא בידיים הטובות ביותר. זה הזמן שלכם לקבוע איתנו פגישת היכרות שבמהלכה נלמד האחד את השני ונתחיל לרקום עור וגידים לחלומות שלכם.

בר יוגורט לאירועים של קייטרינג שדות

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    דילוג לתוכן