עמדת טאבון לאירועים

עמדת טאבון לאירועים – ניחוחות של אפייה באוויר!

מי לא אוהב לעבור ליד מאפייה ולהריח את הריחות המוצפים ממנה, וזוהי אחת הסיבות השכיחות ביותר לכך שיותר ויותר אנשים מעדיפים לבחור באופציה של עמדת טאבון לאירועים שלהם. מדובר בעמדה יפה ואלגנטית אשר בתוכה עומדים אנשי הצוות שלנו אשר מתפעלים את העמדה לעיניי קהל האורחים, ובכך האורחים נהנים גם מהופעה קצרה של מלאכת הכנת המאכלים וגם נהנים מאוכל טעים שכל אחד אוהב! אז למה אתם מחכים? זוהי ההזדמנות שלכם להשכיר עמדת טאבון לאירוע שלכם ולקבל מחמאות על אירוע ומאכלים שלא ישכחו.

עמדת טאבון לאירועים – מה היא תוסיף לאירוע שלכם?

  • מגוון רחב של מאכלים טעימים אשר יהפכו את הבופה באירוע שלכם לחוויה של ממש. בין שלל המאכלים הנמצאים בעמדת הטאבון שלנו תוכלו למצוא: פיצות, לאפות, פוקאצ'ות ועוד!
  • אטרקציה מעניינת במיוחד לאורחים שלכם, אשר יוכלו לצפות בכל שלבי ההכנה של המאכלים השונים המוזמנים על ידי האורחים. מדובר בעמדה פתוחה לכל אורחי האירוע.
  • בנוסף לעמדת האפייה, תמצאו בצידה של עמדת הטאבון גם עמדת מטבלים אשר יוסיפו טעמים ייחודיים למאכלים השונים אותם כל אחד מהאורחים הזמין.
  • עמדת הטאבון מתאימה לכל סוג של אירוע, הצוות המיומן שלנו יתפעל ויקים את העמדה כך שהיא תשתלב בנוף האירוע בהתאם לסוג הקהל ולמקום האירוע שאותו בחרתם.

קייטרינג שדות – כל האופציות עומדות לרשותכם תחת קורת גג אחת!

נמאס לכם לקטת רגליים בין שלל עסקים אשר כל אחד מהם מוסיף עוד נדבך באירוע החשוב בחייכם? אנו בקייטרינג חלבי שדות נספק לכם כמעט את כל עמדות הברים ועמדות השתייה לאירוע שלכם. אנו מתמחים במתן שירות וייעוץ לכל סוגי האירועים, כך שלא משנה איזה סוג של אירוע הנכם מתכננים או מה הולכת להיות כמות האורחים הצפויה באירוע שלכם – באפשרותכם לפנות אלינו על מנת לקבל את האופציות הרלוונטיות עבורכם. כל אנשי הצוות שלנו בחברת שדות עברו הכשרה מיוחדת, והם יספקו לכם מעטפת שלמה של עזרה וייעוץ ויעמדו לרשותכם לכל אורך הדרך מתחילתה ועד ליום הגדול בחייכם.

עמדת טאבון לאירועים של קייטרינג שדות

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    דילוג לתוכן