בר שייקים לאירועים

בר שייקים לאירועים – בר שמתאים לכל סוג של אירוע!

בר שייקים לאירועים הוא בהחלט אחת מהאופציות השכיחות ביותר לכל סוג של אירוע, מדובר בבר מודרני וחדשני אשר אופן ההגשה שלו יהפוך את האירוע שלכם לאירוע מלהיב וחדשני. בר שייקים יעורר את האורחים שלכם, ולכן בדרך כלל נהוג לתפעל אותו בעיקר לקראת הסוף של הערב כך כל האורחים שלכם מקבלים אנרגיות מחודשות. בנוסף ניתן להזמין בר שייקים לימי הולדת או לבריתות, ובכך להשרות אווירה נינוחה ורגועה יותר אשר משתלבת עם הבר החלבי שגם אותו תוכלו להשכיר דרכנו.

בר שייקים לאירועים – מתי לשלב אותו באירוע?

  • אם החלטתם לשלב בר שייקים בחתונה, רצוי לשלב אותו בעיקר לקראת סוף האירוע ביחד עם הגשת הקינוחים. כך הוא משתלב עם האוכל, ובנוסף מעורר את האורחים שלכם.
  • בדומה לחתונות, גם בבר\בבת מצווה מומלץ לשלב את עמדת השייקים בסופו של האירוע. לעיתים יש כאלה שרוצים לשלב אותו בקבלת הפנים, אך מדובר באופציה פחות שכיחה.
  • בבריתות ובימי הולדת נפוץ יותר לתפעל את בר השייקים לכל אורכו של האירוע, מכיוון שברוב המקרים משלבים קייטרינג חלבי דבר שהולך יד ביד עם עמדת שייקים.

קייטרינג שדות מציעים בר שייקים וקייטרינג חלבי לכל סוגי האירועים!

כאשר הנכם עומדים לבחור חברת קייטרינג לאירוע שלכם, אסור לכם להתפשר על איכות החברה או על איכות המאכלים אותם היא מגישה. בסופו של יום האורחים שלכם יזכרו את האוכל שהוגש באירוע כאלמנט מרכזי בדירוג האירוע שלכם, ובחירה שגויה בחברת קייטרינג תגרום למרבית האורחים שלא ליהנות מהאירוע שלכם. אנו בחברת שדות נשדרג את האירוע שלכם ונתפעל אותו בצורה חלקה, כך שכל האורחים שלכם יצאו שבעים, מרוצים ועם חיוך רחב על פניהם. אנו נבנה ביחד אתכם תוכנית פרטנית אשר תתכנן את אופן הגשת הקייטרינג באירוע שלכם לפרטי פרטים. כך שאתם לא תהיו מופתעים או לא תדאגו כיצד יתופעל הקייטרינג באירוע שלכם או אילו מאכלים צפויים להיות מוגשים לאורחים שלכם. אנו מאמינים בשקיפות מלאה אל מול הלקוח, הן בטיב המאכלים והן במחירים המשתלמים.

בר שייקים לאירועים של קייטרינג שדות

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    דילוג לתוכן